Kom zelf bij ons kijken

Vraag hier een rondleiding aan.
Wordt uw kind bijna 4 jaar? Of zoekt u een nieuwe school voor uw kind? Wat een spannende tijd! De keuze voor een basisschool maakt u niet zomaar. Uw kind bezoekt straks immers meerdere jaren deze school. De sfeer, de inhoud van het onderwijs, uw indruk van de school als geheel: het is allemaal belangrijk. We nodigen u daarom ook graag uit voor een rondleiding. Dan laten we u de school in werking zien. Daarnaast vertellen we u meer over onze visie en we horen graag wat ú belangrijk vindt.

Rondleiding aanvragen

* Verplichte velden

Wilt u uw bezoek voorbereiden? Bekijk dan eens de voordelen van De Wagemakerschool die we voor u op een rijtje hebben gezet of bekijk de foto-impressie van onze school. In onze schoolgids leest u meer over onze onderwijsaanpak.

Leerkrachten aan het woord

"We hebben een team met enthousiaste leerkrachten."

"We doen er alles aan doen om de leerlingen iets extra's te bieden, bijvoorbeeld in de vorm van projecten. We maken duidelijk afspraken met elkaar en komen die na."