Buitenschoolse opvang

BSO Kids Wagemaker

Uw kinderen kunnen na schooltijd deelnemen aan de sport- en spelactiviteiten van BSO Kids Wagemaker gehuisvest in ons schoolgebouw. De samenwerking met deze sportieve bso past goed bij ons profiel van de gezonde en sportieve school.

Dagelijks biedt de bso een keuze uit verschillende spellen en sporten. Denk bijvoorbeeld aan bal- en tikspellen maar ook aan grotere activiteiten zoals voetbal, handbal en atletiek. Slecht weer? Geen probleem! Dan gaan ze gezellig knutselen, lezen, spelletjes doen of sporten in de gymzaal. Kinderen leren door sport en spel omgaan met winnen, verliezen en samenwerken in een team wat hun sociale ontwikkeling bevorderd.

In vakanties is er een aangepast programma. Naast sporten is er bijvoorbeeld een gezonde kookactiviteit of wordt een leuk uitstapje gemaakt. Zo ligt het Twiske bijna in onze achtertuin en kunnen we daar allerlei avonturen beleven!

U hoeft zich als (werkende) ouder derhalve niet druk te maken hoe u de opvang van uw kind na schooltijd vertrouwd en veilig kunt regelen.
Bent u geïnteresseerd in de buitenschoolse opvang in De Wagemakerschool? Bekijk dan hier de website van BSO Kids Wagemaker en lees hoe u zich kunt aanmelden.

Partoe en Tinteltuin
Leerlingen van de Wagemakerschool die gebruik maken van de buitenschoolse opvang van Tinteltuin of Partou worden buiten bij de Wagemakerschool opgehaald en gaan dan samen met de pedagogisch medewerkers naar de desbetreffende bso.

Tinteltuin is gehuisvest in obs De Stap en Partou vangt de kinderen dagelijks op in kindercentrum Zonnedauw.

"Als je ergens in uitblinkt, krijg je daar extra uitdaging voor."

"We werken met chromebooks. Er zijn veel leuke activiteiten, zoals schoolvoetbal, basketbaltoernooi en schaken."